Monday, September 20, 2010

Penafian En.Abdul Ghalib bin Yunus, Munsyi Dewan

Penafian:
Dimaklumkan bahawa nama saya telah digunakan oleh pihak tertentu untuk melariskan jualan Kertas Ramalan Karangan SPM melalui laman web http://www.bmxpres.com/ . Melalui laman ini, saya menafikan bahawa saya telah mengeluarkan sebarang komen atau pujian atau kenyataan di bawah tajuk `Munsyi Dewan ....Penyuntik Semangat'. Saya juga menegaskan bahawa saya tidak pernah mengenali individu yang berkenaan. Saya juga tidak pernah menghantar apa-apa SMS atau mesej melalui  laman FB kepada beliau, kecuali saya pernah menerima satu e-mel daripada beliau dan meminta saya menyampaikan salam kepada rakan saya, Tuan. Hj.Samat bin. Buang. Saya juga difahamkan bahawa nama saya juga telah disiarkan dalam sebuah akhbar Mandarin, iaitu Kwang Meng.

Oleh hal yang demikian, saya ingin memaklumkan bahawa saya tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan Kertas Ramalan tersebut dan saya tidak pernah membaca karangan yang dihasilkan dan saya tidak mengetahui atau tidak pernah menilai mutu karangan yang ditulis oleh individu tersebut.

Drp:
En.Abdul Ghalib bin Yunus, Munsyi Dewan

No comments: